پرده بکارت چیست؟

پرده بکارت غشایی است که بخشی از دهانه واژن را می پوشاند. همیشه کل واژن را مسدود یا پوشش نمی دهد. اگر اینطور بود، دختران نمی توانستند پریود شوند.

بافت سرود با گذشت زمان از بین می رود و در نتیجه ورزش یا استفاده از تامپون، دهانه آن بازتر می شود.

پرده بکارت در اشکال و اندازه های مختلف ظاهر می شود. برخی از زنان حتی بدون پرده بکارت به دنیا می آیند. پرده بکارت انسان هدف بیولوژیکی روشنی ندارد.

حالا دوستان اگر زن به هر دلیلی

  • قبل از ازدواج فعالیت جنسی داشته است

یا

  • پرده بکارت او به دلیل ورزش زیاد یا فعالیت های بدنی آسیب دیده است

عمل هایمنوپلاستی به او اجازه می دهد تا از آینده خود در جامعه محافظه کار محافظت کند. او همچنان می تواند بدون ترس از انگ اجتماعی، عروسی سنتی را انتخاب کند و از زندگی زناشویی خود لذت ببرد.

هایمنوپلاستی به زبان عامیانه نشان دهنده بازگرداندن باکرگی زن با جراحی زیبایی پرده بکارت است!

راه حل آرایشی برای بازیابی بکارت

با پیشرفت های مدرن دوستان، سیستم پزشکی امروزه مجهز به راه حل های زیبایی برای زنان شده است. جراحان پلاستیک در سراسر کشور در حال بازسازی باکرگی زنان با یک روش ساده هستند.

هیمنوپلاستی چیست؟

هایمنوپلاستی جراحی پلاستیک پرده بکارت است. این یک جراحی بدون درد است که پرده پرده بکارت را بازسازی می کند که در طول مقاربت جنسی یا تروما پاره می شود.

هیمنوپلاستی با نام هیمنورافی نیز شناخته می شود. جراحان از یک فلپ پوشش واژن برای ترمیم زیبایی یا ساخت پرده بکارت استفاده می کنند.

ترمیم پرده پرده بکارت به عنوان دوشیزه کردن نیز شناخته می شود. در بسیاری از کشورها و فرهنگ ها اهمیت قابل توجهی دارد.

گاهی اوقات، عمل جوانسازی واژن نیز همراه با ترمیم پرده بکارت انجام می شود زیرا ممکن است واژن با افزایش سن سست شود.

چرا خانم ها عمل هایمنوپلاستی را انجام می دهند؟

هایمنوپلاستی امروزه یک روند رو به رشد است. اما برای زنان ارزش قابل توجهی دارد - هم از نظر جسمی و هم از نظر روانی.

این فقط در مورد فعالیت جنسی نیست، بلکه حتی با فعالیت های ورزشی شدید ممکن است پرده بکارت بشکند. دلایل مختلفی وجود دارد که زنان برای انجام این روش ذکر می کنند:

  • تجاوز جنسی: در این مورد، هیمنوپلاستی نه تنها پرده بکارت را از نظر فیزیکی بازیابی می‌کند، بلکه باعث آرامش روانی زن نیز می‌شود. زن احساس می کند که با این روش ممکن است باکرگی خود را به فرد مورد نظر خود از دست بدهد.
  • انتخاب نادرست شریک جنسی: وقتی زنی به شدت در مورد تمایل خود برای دفن گذشته احساس می کند، ممکن است هیمنوپلاستی را انتخاب کند. او احساس می کند که در گذشته تصمیمات بدی گرفته شده است که می توان از طریق این روش اصلاح کرد. بسیاری از زنان، ازدواج مجدد خود را فرصتی برای شروع دوباره می دانند.
  • باورهای فرهنگی: برای برخی از زنان، فرهنگ آنها بیش از حد مهم است که درست باشد. آنها می خواهند این هدیه بکر یک پرده بکارت دست نخورده را به شوهرانشان بدهند که باعث خونریزی در حین مقاربت پس از عروسی می شود.
  • یک تجربه جنسی رضایت بخش تر: هایمنوپلاستی همراه با جوانسازی واژن همچنین ماهیچه هایی را که ممکن است با افزایش سن یا زایمان سست شده باشند، سفت می کند. برخی از زنان، هیمنوپلاستی را ابزاری برای افزایش لذت جنسی می دانند.
  • دلایل پزشکی: پرده بکارت غشایی حلقه ای شکل است که می تواند نازک و انعطاف پذیر یا ضخیم و سفت باشد. گاهی اوقات بیش از حد ضخیم است و تمام دهانه واژن را می پوشاند. برای چنین پرده بکارت های ناقصی، سوراخ کوچکی در غشاء ایجاد می شود تا جریان خون جریان یابد.

این اعداد بدون شک در طول 5 سال گذشته افزایش یافته است. اما من آن را افزایش چشمگیر نمی نامم.

عموماً این زنان مجرد و جوان هستند که حداقل 60 درصد آنها دانشجوی کالج هستند. آن‌ها بسیار نگران هستند که خانواده‌هایشان و همچنین دامادهای آینده‌شان چه می‌توانند بگویند، بنابراین اصرار دارند که این عمل را انجام دهند.

آیا باکرگی قابل بازیابی است؟ آیا هیمنوپلاستی برای بازیابی باکرگی مفید است؟ اینجا پاسخ من است

بله حتما! هنگامی که هیمنوپلاستی انجام می شود، به طور معمول در رابطه جنسی مانند واژن خونریزی می کند. 100٪ طبیعی به نظر می رسد و هیچ اثری از هیچ عمل جراحی تشخیص داده نمی شود.