اولین قدم این است که با یک جراح پلاستیک مشورت کنید که روش و قیمت آن را برای شما توضیح دهد. این عملیات تحت پوشش سیستم تامین اجتماعی نیست.برای ارتباط با دکتر خوب ترمیم بکارت اینجا کلیک کنید

تمام مواردی که در طول مشاوره در مورد آنها صحبت خواهد شد، مشمول رازداری پزشکی است. هیچ کس به جز شما نمی تواند به پرونده شما مراجعه کند یا به اطلاعات مربوط به مشاوره دسترسی پیدا کند.

خود عمل شامل بخیه زدن پرده بکارت و بستن آن از بقایای باقی مانده است. بقایای پرده بکارت گاهی اوقات برای بازسازی پرده بکارت کافی نیست و سپس تکنیک دیگری امکان پذیر است. تعمیر محکم است و در طول زمان دوام می آورد.

نخ ها بسیار نازک، تقریبا نامرئی و قابل جذب هستند (بعد از حدود 15 روز خود به خود می ریزند). جای زخم قابل مشاهده نیست. عمل بسیار سریع است (حدود 30 دقیقه) و نیازی به بستری شدن نیست (صبح می‌رسید و عصر می‌روید). بیهوشی یا موضعی است (به شما یک داروی بیهوشی تزریق می شود و بیدار می شوید) یا عمومی (شما می خوابید) اما بسیار کوتاه و سبک است.

به شما یک برگه اطلاعات هیمنوپلاستی و یک نقل قول داده می شود . مشاوره دوم با جراح برای کلیه جراحی های زیبایی صمیمی اجباری است. سپس می توان تاریخ عملیات را برنامه ریزی کرد. طبق قانون، بین اولین مشاوره و بازسازی پرده بکارت باید حداقل 15 روز بازتاب وجود داشته باشد.