روش لابیاپلاستی

لابیاپلاستی را می توان با بیهوشی موضعی یا عمومی بسته به بیمار انجام داد. دکتر هایدون ترجیح می دهد از آرامبخشی آگاهانه IV استفاده کند تا بیمار راحت تر شود. این روش کمتر از 30 دقیقه طول می کشد. هنگامی که بیهوشی اثر کرد، یکی از دو تکنیک را می توان انجام داد.

رایج ترین نوع لابیاپلاستی، روش برداشتن لبه است که به آن تکنیک تریم نیز می گویند. این روش پوست اضافی را از لابیاها جدا می کند و سپس لبه ها را در دو لایه مجزا با بخیه هایی که حل می شوند دوخته می شود.

برداشتن گوه مرکزی دومین روش پرکاربرد است. این روش پوست را از ضخیم ترین قسمت لابیا برداشته و ناحیه مرزی طبیعی فرج را حفظ می کند. این کار بیشتر در خانم هایی که رنگدانه تیره تر دارند انجام می شود.

وسط یک زن بیکینی

برای کیست؟

هدف اصلی برای انجام عمل لابیاپلاستی کاهش اندازه لابیا مینور به منظور کاهش کشیدگی پوست فراتر از لابیا ماژور مودار یا لابیای خارجی است. لابیا کوچک ممکن است در حین زایمان کشیده شود، اما در برخی موارد در اوایل نوجوانی وجود دارد.

زنانی که به دنبال لابیاپلاستی هستند ممکن است در حین فعالیت هایی مانند ورزش یا مقاربت جنسی دچار اصطکاک دردناک یا ناراحت کننده شوند. لباس‌های تنگ نیز می‌توانند باعث ایجاد پارگی در منطقه شوند. لابیاپلاستی کشش لابیا را کاهش می دهد و در نتیجه از پیچ و تاب خوردن هنگام پوشیدن لباس شنا یا بیکینی جلوگیری می کند.

لابیاپلاستی نیز به دلایل زیبایی انجام می شود. لب های کشیده می توانند در موقعیت های صمیمی باعث خودآگاهی شوند. علاوه بر این، زمانی که یک طرف لابیا طولانی تر از طرف دیگر باشد، عدم تقارن نامطلوب ایجاد می کند. در برخی از لباس‌های تنگ، زیاده‌روی از طریق مواد دیده می‌شود که زن را بسیار خودآگاه می‌کند

بهبودی بعد از لابیاپلاستی

دوره نقاهت حداقل است و به صورت سرپایی انجام می شود. تورم موقت جزئی ممکن است در هفته اول یا بیشتر مشاهده شود. آنطور که بسیاری از زنان فکر می کنند با درد و تورم زیادی همراه نیست.

پزشکان توصیه می کنند که از رابطه جنسی یا هرگونه دخول به مدت 6 هفته خودداری شود. می توان از تامپون استفاده کرد، اما خطر ایجاد اختلال در خط بخیه وجود دارد. مراقبت های بهداشتی منظم و استفاده از پماد آنتی بیوتیک به مدت 2 هفته توصیه می شود.

احتمال عوارض بسیار کم است. مشاوره بعدی در عرض یک هفته پس از جراحی و سپس چند هفته پس از عمل با دکتر هایدون انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که بهبودی مطابق انتظار پیش می رود.

رسانه بنر

لابیاپلاستی با دکتر اسکات هایدون

دکتر هایدون بر روی روش های مختلف مرتبط با جوانسازی واژن تمرکز می کند.

دکتر هایدون در کنار کامپیوتر نشسته و شکم و پاهای زنی را نشان می دهد

جوانسازی واژن با لیزر diVa

diVa یک روش پیشرفته برای کاهش خشکی، رفع سستی واژن، افزایش حساسیت و درمان بی اختیاری استرسی است. این یک گزینه ایده آل برای خانم هایی است که سن بالاتری دارند یا زایمان کرده اند. در کلینیک مراقبت از پوست ما فقط با بی حسی موضعی انجام می شود. هنگامی که ناحیه بی حس شد، این روش تنها 10 دقیقه طول می کشد.

این درمان غیر تهاجمی نیازی به برش ندارد. diVa انرژی لیزر فرکشنال را به بافت‌های واژن می‌رساند و لایه‌های دیواره واژن را گرم می‌کند. گرما باعث سفت شدن، ضخیم شدن و جوانسازی عمیق می شود. این امر رابطه جنسی را لذت بخش تر می کند. اغلب با تزریق پی آر پی به کلیتوریس ترکیب می شود تا رضایت جنسی را با ارگاسم های شدیدتر افزایش دهد. این تزریق‌ها نیز دقیقاً در زیر مجرای ادرار انجام می‌شوند تا در موارد خفیف/متوسط ​​بی‌اختیاری را کاهش دهند.

جوانسازی واژن با لیزر diVa یک روش بسیار سریع و راحت است و فقط بی حسی موضعی لازم است.

رسانه بنر

دکتر هایدون و کارکنانش در بالای قفسه هستند. من با پزشکان دیگر قرار ملاقات گذاشته بودم و به دلیل نحوه رفتار دکتر هایدون در کنار تخت، تصاویر پس از عمل، تصاویر برداری سه بعدی، اینکه مرکز جراحی در ساختمان بود، تصمیم گرفتم. همه چیز به طور کامل توضیح داده شد و او بیش از انتظارات من بود. هرگز احساس نکردم که به سمت چیزی تحت فشار قرار می‌گیرم، یا هرگز آنقدر ناامن نبودم که بتوانم افکار و عقایدم را بیان کنم. او و کارکنانش حتی ماه‌ها پس از جراحی به شما احساس خانواده می‌دهند. من نمی توانم در مورد دکتر هایدون، کارکنانش و کلینیک مراقبت از پوست که هنوز هم هر 3 تا 4 ماه به آن مراجعه می کنم، به اندازه کافی صحبت کنم.

هایدی جی.