لابیاپلاستی با لیزر یک عمل زیبایی است که هدف آن بهبود ظاهر اندام تناسلی زنانه با استفاده از جراحی زیبایی در لابیا کوچک یا لابیا بزرگ یا هر دو است. این عمل زیبایی زنان به روشی قابل اعتماد برای زنانی تبدیل شده است که به دنبال بهبود ظاهر طبیعی اندام زنانه هستند.

دلایل زیادی وجود دارد که چرا زنان ممکن است علاقه مند به انجام این فرآیند باشند. برای اکثریت، بزرگ شدن لب ها ممکن است باعث درد در حین مقاربت شود یا اینکه لب های خارجی خیلی بزرگ یا شل به نظر می رسند که می تواند در نتیجه افزایش سن، زایمان یا یک عارضه جانبی از کاهش وزن باشد. فرآیند لابیاپلاستی را می‌توان بر روی لب‌های کوچک یا روی لابیا ماژور انجام داد.

لابیاپلاستی مینور

در برخی موارد، لب‌های داخلی که از اندام تناسلی زنان بیرون می‌آیند، بزرگ شده و ناهموار به نظر می‌رسند و این می‌تواند منجر به تجربه جنسی دردناکی شود و برای بسیاری از اعتماد به نفس و توانایی آنها برای پوشیدن انواع خاصی از لباس‌ها جلوگیری کند. هدف از این فرآیند رفع لب‌های داخلی اندام زنانه با استفاده از تکنیک‌های جراحی است که به برداشتن پوست اضافی، تغییر شکل ظاهر طبیعی، از بین بردن نواحی تیره، تنظیم لب‌های بیرونی و داخلی، تنظیم هود کلیتورال کمک می‌کند. برای بهبود لذت جنسی

لابیاپلاستی ماژورا

اگر لب‌های بیرونی قسمت خارجی اندام زنانه بزرگ و شل به نظر می‌رسد، این روش ایده‌آل برای بازگرداندن همه چیز به حالت عادی است. هدف آن کاهش سایز و بهبود ظاهر طبیعی آن با خلاص شدن از شر چربی اضافی و سپس منقبض کردن پوست اضافی است. روش محبوبی که در اینجا استفاده می شود، بزرگ کردن لابیا ماژور است که برای بهبود ظاهر و افزایش اندازه بسیار کوچک به نظر می رسد ایده آل است. با انجام این کار، این به بهبود اعتماد به نفس بدن زنان کمک می کند و همچنین برای تقویت عملکرد جنسی جادویی می کند.

چه چیزی در لابیاپلاستی با لیزر انجام می شود؟

برای تراشیدن پوست اطراف دهانه واژن، احتیاط و تجربه بسیار لازم است تا اطمینان حاصل شود که کار به خوبی انجام شده است. و اولین کاری که باید انجام دهید این است که با یک جراح زیبایی متخصص که ترجیحاً متخصص در زیبایی زنان و یکی از اعضای یک نهاد بین المللی است که به مسائل دستگاه تناسلی زنان رسیدگی می کند، مشورت کنید. وقتی با یکی چک می کنید، آنها معاینات فیزیکی و مشاوره در مورد بهترین روش های ممکن برای حل مشکل را انجام می دهند.