تزریق چربی راهی را برای مشتریان فراهم می کند تا با یک روش ساده و در مطب، بدن خود را به شکلی که می خواهند بسازند. یک روش لیپوساکشن کم تهاجمی برای برداشتن ایمن و موثر چربی اضافی از ناحیه اهدا کننده (معمولاً شکم، پهلو، باسن یا ران) استفاده می شود.برای کسب اطلاعات در مورد هزینه تزریق چربی به واژن کلیک کنید

سپس چربی حذف شده قبل از تزریق مجدد به نواحی مورد نظر از طریق یک برش کوچک، تمیز و پردازش می شود. در اصل، شما دو پرنده را با یک سنگ می‌کشید. با چربی های ناخواسته خداحافظی کنید و به ظاهری زیبا در جای دیگری سلام کنید.

کاربردهای تزریق چربی چیست؟

روش انتقال چربی اتولوگ می تواند تقریباً به هر ناحیه از بدن شما حجم دهد تا ظاهری جذاب تر داشته باشد. بیایید نگاهی به برخی از گزینه های شما در مورد تزریق چربی بیندازیم.

صورت (پیوند چربی صورت)

با گذشت زمان، پوست ما شروع به از دست دادن خاصیت ارتجاعی می کند و چربی های زیرین را از بین می برد. نتیجه می تواند شل شدن پوست و نواحی فرورفته یا چین خورده باشد که می تواند شما را از ظاهر خود ناراضی کند. پیوند زیبایی زیبایی صورت می تواند کانتور طبیعی صورت شما را برای ظاهری جوان ماندگار از طریق افزایش حجم صورت بازگرداند.

انتقال چربی صورت می تواند برای درمان تعدادی از نگرانی های زیبایی شما از جمله (اما نه محدود به) استفاده شود. شقیقه ها، قوس زیگوماتیک، خطوط ماریونت، خط فک، چین های بینی، گونه ها و اسکارهای ناشی از آکنه، واریسلا، تروما یا جراحی.

بزرگ کردن چانه

بسیاری از مشتریان برای اصلاح چانه های کوچک یا توسعه نیافته، انتقال چربی را انتخاب می کنند. چانه بزرگ‌تر نه تنها ظاهری متعادل‌تر به شما می‌دهد، بلکه می‌تواند ظاهر بینی شما را کاهش دهد و اوربایت را کمتر مشخص کند. از طریق تزریق چربی اتولوگ، نیاز به روش‌های جراحی تهاجمی‌تر برطرف می‌شود.

بزرگ کردن لب

شما می توانید با استفاده از چربی خود ظاهر متناسب تری به صورت خود بدهید. فیلرهای تجاری نتایج طولانی مدتی را که از انتقال اتولوگ چربی بدست می آورید، ارائه نمی دهند. برای داشتن ظاهری طبیعی تر، پری لب بالا، لب پایین یا هر دو را افزایش دهید. به طور معمول، دو بار بزرگ کردن لب در یک دوره شش ماهه برای نتایج دائمی تر توصیه می شود.

جوانسازی دست

تزریق چربی به دست ها می تواند ظاهر جوان را به دست بازگرداند. خطوط و چین و چروک های ظریف را می توان از طریق انتقال چربی کاهش داد یا از بین برد. چربی تصفیه شده به نواحی هدف از پیش تعیین شده تزریق می شود تا ظاهر کانتوری بیشتری داشته باشید که دوست دارید.

جوانسازی باسن

گاهی اوقات به نام لیفت برزیلی، جوانسازی باسن در حال تبدیل شدن به یک روش بسیار محبوب است. بسته به میزان چربی اهداکننده موجود، می‌توانید به هر قسمت (یا تمام) قسمت خلفی خود حجم دهید. این روش به شما امکان می دهد شکل ایده آل را با احساس طبیعی ایجاد کنید. روش های انتقال چربی اتولوگ به شما نتایج طولانی مدت و بدون جراحی می دهد.

اصلاح افسردگی های پوستی و اسکار

از انتقال چربی می توان برای اصلاح خطوط صورت، فرورفتگی ها، چین های خفیف و جای زخم روی صورت و بدن استفاده کرد. مشکلات عمیق‌تر در جایی که فرورفتگی به بافت عمیق‌تر زیرین چسبیده است ممکن است به یک عمل جراحی دیگر همراه با تزریق چربی برای جلوگیری از چسبیدن مجدد نیاز داشته باشد. در طول مشاوره حضوری، پزشک می‌تواند شما را در این فرآیند راهنمایی کند.