لابیاپلاستی یک روش فزاینده محبوب است که اندازه لابیا مینور را کاهش می دهد. چه با لابیای بزرگ یا نامنظم به دنیا آمده باشید، چه به دلیل افزایش سن یا زایمان، این روش می تواند به شما کمک کند تا با تسکین درد اغلب همراه با این بیماری، احساس راحتی بیشتری با بدن خود داشته باشید. در SSK Plastic Surgery، دکتر شان کلیشادی، جراح پلاستیک دارای مجوز بورد می‌تواند از بافت‌های آویزان پایین مراقبت کند تا ظاهری صاف‌تر نشان دهد. این درمان همچنین اجازه می دهد تا واژن کوچکتر و از نظر بصری جذاب تر باشد. با تماس با تیم ما در نیوپورت بیچ، کالیفرنیا برای مشاوره در مورد جراحی لابیاپلاستی بیشتر بدانید. اکثر زنانی که تحت عمل لابیاپلاستی قرار گرفته اند، بهبود زیادی در کیفیت زندگی خود گزارش کرده اندبرای اطلاع از هزینه لابیاپلاستی اینجا کلیک کنید.

آیا لابیای بزرگ شده دارم؟

شکل و اندازه لابیاها در بین زنان بسیار متفاوت است. ممکن است به دلایل مختلفی مانند ژنتیک یا پیری طبیعی تغییر کند. هیپرتروفی لب مینور (LMH) وضعیتی است که می تواند باعث مشکلاتی در بهداشت شود و منجر به عفونت به خصوص در واژن یا مجاری ادراری شود. همچنین ممکن است برخی از زنان را از پوشیدن لباس های تنگ مانند ساق یا لباس های شنا جلوگیری کند. در نتیجه، بزرگ شدن لابیا می تواند باعث احساس خودآگاهی و خجالت در موقعیت های عمومی و خصوصی شود.

بسیاری از زنانی که لابیای نامتقارن یا بزرگ شده دارند نیز از انجام فعالیت های جنسی منع می شوند. در حالی که برخی از زنان به دلیل ظاهر واژن خود از رابطه جنسی اجتناب می کنند، برخی دیگر در حین مقاربت دچار درد می شوند. اگر LMH با سلامت کلی جنسی شما تداخل دارد، وقت آن است که با یک جراح پلاستیک قابل اعتماد و ماهر با تجربه در این زمینه صحبت کنید. به دکتر کلیشادی اجازه دهید یک ارزیابی انجام دهد تا ببیند آیا می توانید از جراحی زیبایی بهره مند شوید. لابیاپلاستی ضروری از نظر پزشکی ممکن است بتواند این مشکلات و موارد دیگر را حل کند.

در طول لابیاپلاستی ضروری چه اتفاقی می افتد؟

جراحی لابیاپلاستی به طور سنتی در مطب و با بی حسی موضعی انجام می شود. دکتر کلیشادی مقالاتی نوشته است که تکنیک موفقیت آمیزی را که به ابداع او برای این روش کمک کرده است توصیف می کند و ممکن است بر اساس شرایط و اهداف شما از این روش استفاده کند. لابیاپلاستی ضروری پزشکی شامل برداشتن بافت آسیب دیده در حالی که قسمت های باقی مانده به شکل مناسب در می آیند. در SSK Plastic Surgery، امید ما این است که با عملکرد بهینه، به جذابیت زیبایی شناختی عالی دست یابیم. ما مراقب قرار دادن بخیه ها در چین و چروک های طبیعی بدن هستیم، بنابراین در هنگام بهبود تقریباً نامرئی هستند.

لازم به یادآوری است که عمل لابیاپلاستی به دلایل زیادی انجام می شود. این جراحی زنان را قادر می سازد تا اعتماد به نفس و سلامت جنسی را دوباره تجربه کنند. اگر می‌خواهید لابیاپلاستی با جراحی پلاستیک SSK انجام دهید، ممکن است انواع دیگری از جراحی‌های زیبایی را که می‌توان همزمان انجام داد، برای نتایج مثبت‌تر نیز بررسی کرد. به عنوان مثال، اصلاح مامان می تواند شامل لابیاپلاستی با بزرگ کردن سینه، لیپوساکشن یا جراحی زیبایی شکم باشد تا بتوانید نتایج فوق العاده ای به دست آورید. .