آیا یک واژن طراح می خواهید؟ اگر گفتید بله، به صف طولانی زنانی خواهید پیوست که همان چیزی را می خواهند. افزایش تعداد درمان‌های جوان‌سازی واژن را می‌توان به بازتر شدن جامعه ما در مورد بحث درباره خواسته‌های زیبایی‌شناختی نسبت داد. البته رسانه‌های اجتماعی بزرگ‌ترین تأثیرگذار این «باز بودن» جدید هستند. ثانیاً، جراحان پلاستیک شاهد این افزایش زیبایی‌شناسی زنانه بوده‌اند و برخی ترجیح داده‌اند با تخصص و تبلیغ در این جمعیت، سرمایه‌گذاری کنند.

اصطلاح "واژن طراح" نه تنها زیبایی شناسی صمیمی ترین ناحیه یک زن بلکه عملکرد را نیز در بر می گیرد. واقعیت این است که واژن در هر زن به اندازه قد، وزن، شکل بینی و غیره متفاوت است. برخی از زنان به طور طبیعی با لب‌های واژن شلتر و بافت اضافی متولد می‌شوند. برخی دیگر ممکن است لابیای بزرگتر از "عادی" ایجاد کرده باشند یا به دلیل زایمان متسع شده باشند. و پیری و یائسگی از عوامل اصلی مشکلات واژن هستند.
آیا من کاندیدای جوانسازی واژن بدون جراحی هستم؟

Viveve Newport Beach دکتر طراح جراح پلاستیک واژن

یک واژن طراح ممکن است به دلایل زیبایی، دلایل فیزیکی یا هر دو درخواست شود. شکایات فیزیکی رایج زنانی که ممکن است کاندید جوانسازی واژن غیرجراحی نیوپورت بیچ باشند عبارتند از:

دیسپارونی، بیماری ناشی از افتادگی پوست در اطراف ناحیه خارجی واژن می‌تواند باعث مقاربت دردناک شود.
بافت اضافی واژن ممکن است هنگام مالش روی لباس باعث ساییدگی ناخوشایند شود.
پاسخگویی جنسی کم
ناتوانی در ارگاسم یا مشکل در رسیدن به ارگاسم.
مشکل در تحریک نقطه جی.
آتروفی واژن ممکن است باعث عفونت مزمن و دردناک دستگاه ادراری (UTIs) شود.
درد، ناراحتی و خارش.
استرس یا بی اختیاری فوری.

درمان های غیر جراحی جوانسازی واژن
Viveve®

Viveve® یک درمان جوانسازی واژن غیر جراحی است که برای سفت کردن واژن داخلی با هدف افزایش حس و رضایت جنسی استفاده می شود. همچنین می تواند به بی اختیاری ادرار کمک کند. این دستگاه همچنین قابلیت استفاده در قسمت بیرونی واژن را برای سفت کردن لابیا دارد. Viveve® از یک کاوشگر انرژی فرکانس رادیویی که به واژن تحویل داده می شود، این ناحیه را برای تولید کلاژن بیشتر تحریک می کند، در حالی که بافت سطح را خنک می کند تا از ناراحتی جلوگیری کند. معمولاً یک جلسه درمانی 30 دقیقه ای توصیه می شود. در صورت نیاز می توان درخواست تکرار جلسه کرد.
BI-O! شات تراپی
عکس ویژه در آغوش گرفتن زوج ساحل نیوپورت O Shot

با افزایش سن زنان، علائم ناخواسته ای مانند کاهش میل جنسی، بی اختیاری ادرار، خشکی واژن و کاهش پاسخ جنسی ممکن است ظاهر شود. خوشبختانه، با پیشرفت های مدرن، BI-O-Shot یک درمان جوانسازی واژن غیر جراحی است که برای بهبود سلامت جنسی و اعتماد به نفس در دسترس است. سپس یک بی حس کننده موضعی و سپس تزریق به واژن تزریق می شود که منجر به جوانسازی ناحیه واژن می شود.

BI-O Shot ایمن، غیر جراحی است و نیازی به زمان خرابی ندارد. زمان کل درمان با خونگیری تقریباً 45 دقیقه است. برای دستیابی به نتایج مطلوب ممکن است بیش از یک درمان لازم باشد. زنان ممکن است مزایای زیر را تجربه کنند:

رهایی از مقاربت دردناک
افزایش حساسیت و برانگیختگی کلیتورال
افزایش برانگیختگی ناشی از تحریک نقطه G
ارگاسم شدید و/یا مکرر Moare
بهبود بافت لب های واژن
دهانه واژن تنگ تر برای بهبود لذت جنسی

تزریق فیلر لابیا

بیشتر مردم نام فیلرهای پوستی برای صورت را شنیده‌اند، اما بسیاری هنوز درباره استفاده از فیلر برای جوان‌سازی لابیا چیزی نشنیده‌اند. Juvederm و سایر فیلرهای تزریقی هنوز مورد تایید FDA برای استفاده در لابیا بزرگ نیستند، اما دکتر Jed Horowitz می گوید: «استفاده از فیلرهای خارج از برچسب در این ناحیه زمانی که توسط یک پزشک با تجربه تجویز شود، بسیار ایمن است. مانند هر درمان زیبایی، مهم است که به دنبال یک پزشک مجرب یا پرستار زیبایی شناسی با گواهی هیئت مدیره باشید که در جوانسازی زنانه متخصص باشد. برخی از زنان هرگز از ظاهر واژن خود راضی نبوده اند، در حالی که برخی دیگر ممکن است تغییرات ناخواسته ای را به دلیل زایمان یا افزایش سن تجربه کنند. از پرکننده های پوستی می توان برای چاق شدن و بهبود شکل لابیاها برای ظاهری جوان تر استفاده کرد. برای تسکین هرگونه ناراحتی احتمالی، می توان قبل از درمان از کرم بی حس کننده موضعی استفاده کرد. بسته به تعداد سرنگ مورد نیاز، زمان ویزیت می تواند بین 15 تا 30 دقیقه متفاوت باشد، بدون احتساب بی حسی.