شدت رنگ در ناحیه تناسلی به خصوص با بالا رفتن سن مشهودتر می شود. به همین ترتیب، عواملی مانند سیگار کشیدن، بارداری و زایمان ممکن است از عوامل اصلی ایجاد این تیرگی ها باشند.

داروهایی که برای پیشگیری از بارداری مصرف می شوند نیز باعث تیرگی می شوند. این خاموشی ها بر اساس تصویر بد باعث ایجاد مشکلات اعتماد به نفس در زنان می شود. به لطف عمل های سفید کردن واژن، زنان قصد دارند از این تصویر بد خلاص شوند و اعتماد به نفس قدیمی خود را بازیابند.برای ارتباط با بهترین دکتر روشن کردن واژن در تهران کلیک کنید

در کدام بیماری ها ناحیه تناسلی تیره می شود؟

برخی از بیماری ها می توانند باعث تیره شدن رنگ واژن شوند. از جمله این بیماری ها می توان به سندرم تخمدان پلی کیستیک، مقاومت به انسولین، چاقی (چاقی)، سندرم کوشینگ، بیماری های تیروئید، بیماری آدیسون، تومورهای ترشح کننده هورمون در غده فوق کلیوی اشاره کرد.

قبل از شروع روش های سفید کردن واژن، باید بررسی شود که آیا بیماری وجود دارد یا خیر و بر این اساس باید درمان را شروع کرد.

درمان های تغییر رنگ واژن (ولوا).

روش های زیادی برای درمان تغییر رنگ ولو استفاده می شود. در هر کلینیک ممکن است با روش های مختلفی مواجه شوید. این درمان ها لیزرهای CO2، لیزرهای اربیوم یاگ، لیزرهای کیو سوییچ، محصولات مزوتراپی روشن کننده رنگ، درم ابریژن و میکرودرم ابریژن، PRP تناسلی، محلول های قابل استفاده در خانه هستند.

پس از معاینه بیمار، پزشک تصمیم می گیرد که کدام روش مناسب است و این روش درمانی اعمال می شود. در حین استفاده درد ندارد.

ساده ترین روش در بین درمان های زیبایی اندام تناسلی، روش سفید کردن واژن است. این روش هم دائمی و هم موثر است. به لطف این درمان، افراد ظاهر زیبای سابق خود را به دست می آورند.

افرادی که زیبایی اندام تناسلی دارند

امروزه تعداد افرادی که زیبایی اندام تناسلی دارند به سرعت در حال افزایش است. اگر افرادی که جراحی پلاستیک انجام می دهند مراقب پزشک نباشند، ممکن است در این زمینه ناامید شوند. زیرا این روش که نیاز به تخصص دارد، شغلی نیست که غیر از پزشک بتواند آن را انجام دهد.

به همین دلیل باید از قانونی بودن کلینیک مورد درخواست و متخصص بودن پزشک اطمینان حاصل کنیم. دوری از پزشکان و کلینیک هایی که در مورد آنها شک دارید برای سلامتی شما بسیار مفیدتر خواهد بود.