واژینوپلاستی در ایران بسته به نیاز و بیماری شما می تواند معانی و نتایج متفاوتی داشته باشد. واژینوپلاستی هر گونه جراحی است که برای ساخت یا بازسازی واژن انجام می شود. همچنین جالب است بدانید که واژینوپلاستی برای درمان بسیاری از عفونت های واژن و اصلاح ناتوانی های مادرزادی واژن، مجرای ادرار و راست روده انجام می شود.برای ارتباط با دکتر تنگ کردن واژن اینجا کلیک کنید



گاهی پیش می آید که بیماران تحت درمان سرطان از کشورهای دیگر برای انجام واژینوپلاستی به ایران می آیند. بعد از واژینکتومی، واژینوپلاستی برای بازیابی شکل و عملکرد واژن استفاده می شود. همچنین با توجه به کیفیت بالای خدمات پزشکی در ایران، بیماران زیادی از کشورهای دیگر برای جوانسازی واژن و سفت کردن واژن به ایران می آیند تا این جراحی را با بالاترین کیفیت و نتیجه انجام دهند. این جراحی همچنین برای تغییر جنسیت افراد ترنس از مرد به زن استفاده می شود. در این نوع جراحی که با هدف ایجاد واژن از بافت آلت تناسلی انجام می شود، یک حفره واژن بین مجرای ادرار و راست روده تشکیل می شود.

تمام مواردی که در بالا ذکر کردیم شامل جراحی تغییر جنسیت مرد به زن، سفت کردن واژن، سفت کردن و جوانسازی واژن، درمان بیماری های واژن، رفع عیوب مادرزادی واژن، درمان واژن بعد از سرطان اندام تناسلی زنانه. ، و موارد دیگر. این روش توسط تیم های پزشکی ماهر و متخصص در ایران انجام می شود.

واژینوپلاستی یکی از رایج ترین و کاربردی ترین جراحی هایی است که خانم ها برای آن به ایران می روند. ایران به چند دلیل به یکی از معروف ترین و محبوب ترین کشورها برای انجام واژینوپلاستی تبدیل شده است. از جمله دلایل مهم و تاثیرگذار انتخاب ایران برای انجام واژینوپلاستی می توان به کیفیت بالای خدمات پزشکی، پزشکان متخصص، بیمارستان ها و کلینیک های مجهز، نتایج مطلوب جراحی و هزینه بسیار مناسب واژینوپلاستی اشاره کرد. در ادامه به هزینه های واژینوپلاستی در ایران می پردازیم.